Hvem bør få Fylkeskulturprisen?

Marius Roth synger
Nå kan du være med å gi din stemme til hvem som skal få Vestfold fylkeskommunes kulturpris. Foto: FOTO: Frank Tindvik

Av:

Yvonne Pleym

17.06.2024

18.06.2024 kl.15:16

Hvilken aktiv kunstner eller kulturaktør synes du fortjener å motta Fylkeskulturprisen? Slik sender du inn ditt forslag.

Vestfold fylkeskommune deler hvert år ut pris til en aktiv kunstner eller kulturaktør som har gjort en betydelig innsats for fylkets kunst- og kulturliv. Prisen er på 75 000 kroner.

Send inn ditt forslag med begrunnelse for hvorfor kandidaten bør motta årets Fylkeskulturpris. Fristen for å melde inn forslag til kandidater er 15. august.

Det er hovedutvalget for inkludering, idrett og kultur som vedtar hvem som skal motta prisen, basert på de innkomne kandidatforslagene.

Mer informasjon og skjema for utfylling av ditt forslag:

Fylkeskulturprisen - Vestfold fylkeskommune