Takk for besøket

Ledergruppa i Vestfold fylkeskommune, fra venstre: direktør Arve Semb Christophersen (økonomi), direktør Gunnar Berg Treidene (samferdsel), direktør Liv Marit Hansen (utdanning og tannhelse), fylkesdirektør Toril Eeg, direktør Bjørn Eirik Bergland (organisasjon) og direktør Silje Vaadal (samfunnsutvikling). Foto: Anders Palmer Holmen

12.01.2024

12.01.2024 kl.10:34

Den nye ledergruppa i Vestfold fylkeskommune har vært på besøk på Horten vgs for å bli bedre kjent.

Torsdag 11.januar hadde ledergruppen til Horten videregående skole besøk av fylkesdirektør Toril Eeg og hennes ledergruppe. Fylkesdirektørens ledergruppe ønsker å bli kjent med alle virksomheter i fylkeskommune. Vi opplevde besøket som meget nyttig og samtidig hyggelig. Det er viktig å se folk bak e-poster. Det er nå laget bygges og ord som oss og vi skal brukes. Sammen bygger vi nye Vestfold fylke til det beste for alle nåværende og fremtidige elever i Vestfold fylke og på Horten videregående skole.