Vi har finpusset på illustrasjonene og oppdatert filmen som viser de to anbefalte løsningene for ny fastlandsforbindelse. Ta en kikk!
Illustrasjonene under viser korridor 1, alternativ 11 500: Hengebro med seilingshøyde 40 meter Ramberg – Smørberg med tunnel på Hogsnes, og tilknytning til krysset ved Jarlsberg travbane.
Hengebro fra Ramberg til Smørberg
Illustrasjonene under viser korridor 2, alternativ 16730: undersjøisk tunnel Kaldnes – Korten uten gang- og sykkelvei, og tilknytning til Kjelle-krysset. Kompenserende tiltak innenfor en ramme på 200 mill. kr. forutsettes.
Undersjøisk tunnel fra Kaldnes til Korten
Illustrasjonene under viser mulig kryssløsning på Kolberg, som er felles for begge alternativene til ny fastlandsforbindelse.
Kryssløsning på Kolberg
Fastlandsforbindelsen på film
Under ligger filmen som viser de to alternativene for ny fastlandsforbindelse fra Nøtterøy og Tjøme.