Nytt møte i overordnet styringsgruppe

Illustrasjonsbilde av dataskjerm med utsnitt av Bypakke Tønsberg-regionens nettside
Foto: Freddy S. Fagerheim

23.03.2023

14.05.2024 kl.15:47

Tirsdag 28. mars var det igjen møte i overordnet styringsgruppe, den øverste ledelsen i Bypakke Tønsberg-regionen. Møtet ble holdt på fylkeshuset i Tønsberg. Oppdatering av kostnader for fastlandsforbindelsen og bompenger var blant temaene.

I overordnet styringsgruppe (OSG) sitter politiske representanter fra fylkeskommunen og fra Færder og Tønsberg kommuner. I OSG er det også flere sentrale fagpersoner, i tillegg til representanter fra bypakkas administrasjon.

Her finner du dokumentene og presentasjonen fra møtet

I presentasjonen som ligger i lenken over, kan du oppdatere deg på status for prosjektet. Justeringer av kostander på bakgrunn av prisstigning, foreløpig plasseringer av bomstasjoner og bomsatser er noe av det prosjektledelsen orienterte om i møtet denne gangen.

Møtet foregikk på fylkeshuset i Tønsberg klokken 1600. Fylkeshuset ligger i Svend Foynsgate 9 ved Gunnarsbøparken.

Tid:
Tirsdag 28. mars klokken 16.00-18.00