Bypakke Tønsberg-regionens overordnet styringsgruppe (OSG) hadde det siste møtet ferien 22. juni.
I møtet ble det blant annet redegjort om status for de mange bypakke-prosjektene som er i gang eller starter snart. Det ble spesielt informert om arbeidet med Hogsnesbakken og vist foreløpige skisseløsninger.
Opptak av møtet finner du nederst i denne artikkelen.
Møtet ble holdt i Fylkeshuset i Tønsberg og var åpent for publikum. Det ble sendt live via denne lenken: https://companycast.live/player/ptgk4um9/
Sakspapirene fra møtet finner du på denne siden: Møter og referater.
Du kan se tidligere OSG-møter på bypakka YouTube-kanal.