Informasjonsmøter om ny fastlandsforbindelse

Foto av Kanalbrua i Tønsberg

16.01.2018

22.04.2024 kl.11:11

Fristen for å si sin mening om ny fastlandsforbindelse nærmer seg, og Bypakke Tønsberg-regionen inviterer til informasjonsmøter for alle som ønsker mer informasjon.

To alternativer til ny fastlandsforbindelse fra Nøtterøy og Tjøme er lagt ut på høring med høringsfrist 9. februar – hengebro fra Ramberg til Smørberg og senketunnel fra Kaldnes til Korten.

Vil du vite mer om de foreslåtte alternativene eller om Bypakke Tønsberg-regionen mer generelt, kan du komme på et av informasjonsmøtene.

• Torsdag 18. januar kl. 18.00 - 20.00 på Træleborg konferansesenter, Tønsberg
  • Tirsdag 23. januar kl. 18.00 - 20.00 på Teigar ungdomsskole, Nøtterøy

På den første delen av møtet blir det felles informasjon der det er mulighet til å stille spørsmål. Deretter vil representantene for Bypakke Tønsberg-regionen være tilgjengelig for de som ønsker flere detaljer om planene.

Velkommen!

Her finner du mer informasjon om hvordan du kan si din mening om ny fastlandsforbindelse.