Informasjonsmøte om Bypakke Tønsberg-regionen og ny fastlandsforbindelse

08.03.2022

13.05.2024 kl.14:10

Det inviteres til digitalt informasjonsmøte tirsdag 22. mars fra klokken 18.00

Etter lengre tids «dvale» i prosjektet har aktiviteten endelig tatt seg opp og nå er en nedskalerte løsningen vedtatt av alle parter.

I den anledning ønsker prosjektet å invitere til informasjonsmøte om planene og veien videre.

Det blir digitalt informasjonsmøte:

Tirsdag 22. mars klokken 18:00 - 20:00

Det blir mulig å stille spørsmål på selve møtet, men du kan allerede nå i forkant sende inn dine spørsmål i forbindelse med informasjonsmøtet.

Send til: bypakka@vtfk.no (ny epostadresse per 2024: bypakka@vestfoldfylke.no)

For å bli med på selve møtet bruker du denne lenken.

Bli med i direktesendt arrangement

Har du ikke anledning til å følge informasjonsmøtet direkte kan du se det i opptak her

Vi planlegger også åpne kontordager før sommeren der du kan stille spørsmål direkte til fagfolkene som jobber med bypakka. Dato og sted kommer!

Her kan du lese om behandlingen av sak om valg av veiløsning i Bypakkas overordende styringgsruppe, og i Hovedutvalg for samferdsel i Vestfold og Telemark fylkeskommune.

Emneord: