Få mer informasjon om gatebruksplanen for Teie

Foto av Teie torg med personer som handler fra torgbod

02.01.2019

22.04.2024 kl.11:06

Velkommen til informasjonsmøte 7. januar og åpen kontordag 12. januar om forslaget til gatebruksplan for Teie. Her får du mer informasjon og muligheten til å stille spørsmål.

Forslag til gatebruksplan for Teie ligger ute på høring. Bypakke Tønsberg-regionen og Færder kommune inviterer til to møteplasser der innbyggere og andre interesserte kan få mer informasjon om planforslaget:

• Mandag 7. januar kl. 19-21, Teie kirke: Åpent møte. Et informasjonsmøte med presentasjon av innholdet i gatebruksplanen og mulighet til å stille spørsmål.
  • Lørdag 12. januar kl. 10-14, Bellevue-senteret og Teiegården: Åpen kontordag. Her kan du komme for å stille dine spørsmål direkte til fagpersoner fra Færder kommune og Statens vegvesen med god kunnskap om gatebruksplanen.

Gatebruksplanen for Teie ligger ute på høring med høringsfrist 1. februar, og her kan du lese forslaget til gatebruksplan for Teie

Ønsker du å sende inn en høringsuttalelse? Her kan du lese mer om hvordan du går fram.