Konferanse om delemobiltet og mobilitetspunkt

Mobilitetspunktet utenfor Tønsberg jernbanestasjon.
Mobilitetspunktet utenfor Tønsberg jernbanestasjon. Foto: Vestfold fylkeskommune

Mobilitetspunkt – hva er det og hvordan gjør vi det? Lær mer på konferanse 29. mai på fylkeshuset i Tønsberg

I samarbeid med Tønsberg kommune, Statens vegvesen og prosjektet Shared and digital mobility hubs inviterer Vestfold fylkeskommune til en konferanse om delt mobilitet og mobilitetspunkt.

Konferansen finner sted i på Fylkeshuset i Tønsberg.

Vi inviterer til enkel lunsj klokka 11.00 og programmet starter klokka 12. velkommen til en inspirerende og lærerik dag om delemobilitet i Tønsberg. Konferansen er gratis.

Sted: Fylkeshuset i Tønsberg
Tid: 29. mai 2024, kl. 12.00 - kl. 17.00
Påmeldingsfrist: 22. mai

Se program

Lene Stenersen

25.03.2024

15.05.2024 kl.11:48

Interreg

Interreg er en internasjonal økonomisk støtteordning for bærekraftig regional utvikling på tvers av regioner og landegrenser i EUs 28 medlemsland, samt Norge og andre naboland.